• Ana Sayfa
  • Hizmetler
  • Çözümler
  • Blog
  • İletişim
  • +90 212 210 5250
  • info@netline.net.tr
  • Pzt-Cum 8:30 - 18:00
  • Kurumsal
  • İnsan Kaynakları
  • Destek Merkezi
  • İletişim
Twitter Linkedin Instagram
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi
Genel

KVKK Aydınlatma Metni

By Netline Netline  Published On 02/12/2020

KVKK AYDINLATMA METNİ

KVKK AYDINLATMA METNİ

Netline Bilgi İşlem Ltd. Şti. (“Netline” veya “Şirketimiz”) olarak, kişisel verilerinizin korunmasına önem veriyoruz. Bu Aydınlatma Metni ile, Kişisel Verilen Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca kişisel verilerinizin işlenmesinde izlediğimiz usul ve esaslar ile, yine Kanun kapsamında sahip olduğunuz hak ve özgürlükler konusunda sizi bilgilendirmek istiyoruz.

1 – Veri Sorumlusu

Bu metin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 10.maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ uyarınca, Netline Bilgi İşlem Ltd. Şti. tarafından, veri sorumlusu sıfatıyla hazırlanmıştır.

2 – Kişisel Verilerinizin Hangi Amaçlarla İşleneceği

Şirketimiz, kişisel verilerinizi:

  • Mal/Hizmet satın alım ve satış süreçlerinin, satış sonrası destek hizmetlerinin ve üretim ile operasyonel süreçlerin yönetilmesi amacıyla işler. Hizmet sözleşmelerinin düzenlenmesi ve ifası ile ilgili olarak ve bu kapsamdaki seyahat ve konaklama gibi hizmetlerin sağlanmasında verilerinizi işler ve saklarız.
  • Ticari faaliyetin sürdürülmesi kapsamında, mal ve hizmetlerin temini, ticari faaliyet süreçlerinin yönetimi ve takibi, işin ifası, iş sözleşmelerinin ifası, satış, pazarlama ve muhasebe faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi amacıyla işler.
  • İletişim faaliyetlerinin ve bağlılık süreçlerinin yönetilmesi; müşteri ilişkilerinin yönetilmesi; müşteri memnuniyetine yönelik süreçlerin yürütülmesi; ürün ve hizmetlerin pazarlama süreçleri ile kampanya ve promosyon iletişimlerinin yönetilmesi amacıyla işler. Onay verdiğiniz konularda, onay verdiğiniz kanallarla size ulaşır ve yeniliklerimizi paylaşırız.
  • Çalışan adaylarının başvuru süreçleri ile insan kaynakları süreçlerinin planlanması ve yürütülmesi; personel özlük dosyalarının oluşturulması; çalışanlar için iş akdi ve mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerin yerine getirilmesi; sigorta ve sağlık takiplerinin takibi; iş sağlığı kontrolleri; şirket içi denetim ve eğitimlerin yürütülmesi amacıyla işler. Şirketimiz’de çalışmak üzere başvuruda bulunmanızdan itibaren bizimle olduğunuz süre boyunca verileriniz işlenir ve saklanır.
  • İşyeri ve iş güvenliğinin sağlanması, işyerine giriş çıkışların ve mesai programlarının takibi amacıyla işler. Bu kapsamda işyerinde görüntü kaydı yapılır ve kayıtlar ilgili birimlerce denetlenir.
  • Talep ve şikayetlerinizin takibi amacıyla işler. Talep ve şikayetlerinizin çözüme ulaştırılmasında ilgili kişisel verileri kullanıyoruz.
  • Şirketimiz ilgili hukuki süreçlerin yönetimi amacıyla işler. Hukuki bir uyuşmazlık durumunda bu veriler kullanılır.   

3 – Kişisel Veri Toplama Yöntemleri

Şirketimiz, sürdürdüğü ticari faaliyetler kapsamında, kişisel verileri, ilgili yasal mevzuatın izin verdiği şekilde ve yukarıda belirtilen hukuki sebeplerle, otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle toplamaktadır.

  • Şirket merkezinde, bağlı ofislerinde ya da grup şirketlerinde, şirketlere ait internet sitesi veya sosyal medya hesaplarında, sözlü, yazılı, görsel ya da dijital olarak yapılan paylaşımları,
  • Çerezler veya online işlemler servisimiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz bilgi paylaşımları,
  • Çalışanların ve ilgili kişilerin beyanları, kişisel kartvizit veya CV’ler, internet siteleri, insan kaynakları sistemleri, başvuruları, yapılan ziyaretler, e-posta, telefon, faks, sosyal medya hesapları üzerinden toplanan verileri,
  • SGK ve vergi dairesi kayıtları, OSGK ve İSG birimlerince düzenlenen belgeler ve formları,
  • Mal ve hizmet siparişlerine ilişkin belgeler, elektronik yazışmalar ve benzeri kanallardan toplanan verileri,
  • Şirketimiz veya grup şirketleri tarafından düzenlenen eğitim, seminer veya organizasyonlara katılım esnasında elde edilen verileri

toplayabilir, şirketin veya grup şirketlerinin sunduğu ürün ve hizmetlerden yararlandığınız sürece muhafaza edebilir ve güncelleyebilir.

4 – Hukuki Sebep

Kişisel verileriniz, yukarıda belirtilen işleme amaçları doğrultusunda gerekli faaliyet ve süreçlerin yürütebilmesi için, Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen aşağıdaki hukuki sebepler doğrultusunda toplanmaktadır:

  • Kanunlarda açıkça öngörülmesi,
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin zorunlu olması,
  • Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması,
  • Kanun’un ilgili maddeleri çerçevesinde gerekli olması halinde, vereceğiniz açık rıza.

5 – Kişisel Verilerinizin Kimlere ve Hangi Amaçlarla Aktarılabileceği

Şirketimiz tarafından toplanan kişisel veriler; kullanılan ürün ve hizmetlerin gereklerinin yerine getirilebilmesi, bu ürün ve hizmetlerle ilgili beğeni, memnuniyet veya şikâyet değerlendirmelerinin yapılabilmesi ve daha mükemmel hizmet sunulabilmesi, şirketimizle iş ilişkisi içinde olan gerçek veya tüzel kişilerin hukuki ve ticari güvenliklerinin sağlanması, iş stratejisinin saptanması ve insan kaynakları politikasının uygulanması amacıyla; grup şirketlerine, şirket ortaklarına, yasal olarak yetkili kılınan kamu kurumları ve özel kişilere, tedarikçilere, iş ortaklarına Kişisel Verilerin Korunması Kanunun 8. ve 9. Maddelerine uygun olarak aktarılabilecektir.

6 – Yurtdışına Veri Aktarımı

Şirketimiz, kişisel verileri, KVKK’nın ilgili maddelerinde öngörülen ilkeler doğrultusunda, açık rıza temini suretiyle, yukarıda belirlenen şartlarda, şirketin meşru ticari faaliyetlerinin gerektirdiği ölçüde ticari  faaliyetle sınırlı olarak Kişisel Verileri Koruma Kurulunun belirleyeceği ilke ve kurallara uygun olarak , yurtdışı bağlantılı ticari faaliyetler, ithalat ve ihracat işlemleri, konferans, fuar, panel, eğitim toplantıları, seminer çalışmaları ve benzeri organizasyonların  planlanması ve gerçekleştirilmesi amacıyla yurt dışında yerleşik kişi ya şirketlere veri aktarımı yapılabilecektir. Kural olarak, özel nitelikli kişisel veriler yurt dışına aktarılmamakla birlikte zorunlu olması durumunda yasal mevzuatın öngördüğü tedbirler alınmak suretiyle sınırlı bir aktarım yapılabilir.  

7 – KVKK 11. Maddesi Kapsamındaki Haklarınız

Kişisel Verilerin Korunması Kanununa göre veri sahipleri;

  1. Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme
  2. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme
  3. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme
  4. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  5. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme
  6. 7nci maddede öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
  7. (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  8. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  9. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi nedeniyle bir zarar görmesi halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Kişisel veri sahibinin yukarıda sayılan haklarına ilişkin şikâyet ve taleplerini Şirketimiz’in merkez adresine kimliğini tevsik eden belge ile elden veya noter kanalıyla veya Kişisel Verileri Koruma Kurulunun saptayacağı sair yöntemlerle bildirmesi halinde Şirketimiz bu başvuruyu 30 gün içinde sonuçlandıracaktır.

8 – Talepleriniz

KVKK 11. Maddesi kapsamındaki haklarınızı kullanmak için ilgili taleplerinizi:

Yıldız Posta Cad. No:12 Akın Sitesi 4.Blok Kat:3 Daire:8 Beşiktaş – İstanbul

adresine yazılı olarak, veya info@netline.net.tr adresine elektronik posta üzerinden iletebilirsiniz.


Leave A Reply Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

*

KVKK nedir, kapsamında neler bulunur?
Previous Article
Güvenlik Kameraları Aydınlatma Metni
Next Article
    • Ana sayfa
    • Hizmetler
    • Çözümler
    • Kampanyalar
    • Referanslarımız
    • Başarı Hikayeleri
    • Kvkk
    • Blog
    • İletişim
  • Genel

    • Politika
      02/12/2020
    • Güvenlik Kameraları Aydınlatma Metni
      02/12/2020
    • KVKK Aydınlatma Metni
      02/12/2020
    • KVKK nedir, kapsamında neler bulunur?
      KVKK nedir, kapsamında neler bulunur?
      13/04/2020
  • Başarı Hikayeleri

    • SPOR DÜNYASI BAŞARI HİKAYESİ
      SPOR DÜNYASI BAŞARI HİKAYESİ
      19/02/2020
    • EVDEMA BAŞARI HİKAYESİ
      EVDEMA BAŞARI HİKAYESİ
      19/02/2020


tip-kurumsal

İstanbul

Fulya mah. Mevlüt Pehlivan sok. Yılmaz İş Merkezi K:5 D:26 Şişli – İSTANBUL

(0212) 210 52 50 –(0212) 220 50 40
(0212) 210 60 44
info@netline.net.tr

tip-cozum
Twitter Linkedin Instagram
Copyright 2019 Netline. Designed by ProjeMED
Destek Sistemi
Kampanyalar
Uzmanına Sor