• Ana Sayfa
  • Hizmetler
  • Çözümler
  • Blog
  • İletişim
  • +90 212 210 5250
  • info@netline.net.tr
  • Pzt-Cum 8:30 - 18:00
  • Kurumsal
  • İnsan Kaynakları
  • Destek Merkezi
  • İletişim
Twitter Linkedin Instagram
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi

empower your business

Biz Kimiz?

2002 yılında bilgisayar sektöründe yerini alan Netline Bilgisayar, bir aile kuruluşudur.Kaliteli hizmet ve ürün anlayışı ile çalışmakta, sahip olduğu Tiger Premier Bayi ve Windows ve Java Çözüm Ortağı ünvanları ile bu konuda teknolojinin sağladığı tüm yenilik ve faydaları müşterilerine sunmaktadır. Netline Bilgisayar uzman teknik kadrosu ile birlikte network ağları ve hardware alanında anahtar teslim sistemler kurmakta,bunları bakım anlaşmaları ile desteklemektedir. Özellikle software alanında müşterilerine “Tiger Yetkinlik Merkezi ” ve “Windows ve Java Çözüm Ortağı” ünvanı ile güncel çözümler sunmaktadır. Netline gelişen internet dünyasında web sitelerinin tasarımı ve geliştirilmesi konusunda da hizmet vermektedir. Firmaların interneti fonksiyonel olarak kullanabilmeleri amacını ilke olarak benimsemiştir. Netline Bilgisayar , kusursuza ulaşma çabası ve sizlere “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti” yaşatmak için Kaliteli Hizmet anlayışını prensip edinerek sorunlarınıza çözüm olmaya devam edecektir.
İletişime Geçin
0 B
Tamamlanmış Proje
0 B
Müşteri
0
Kazanılan Ödül
0 +
Ülke

Değerlerimiz

Sektörel otomasyon ve internet çözümleri ile teknolojiyi hayatın her alanına yaymak, yeni fikirleri geliştirmek ve yeni nesil bilişimcileri sürekli desteklemektir.
  • İlişkilerde dürüst ve etik davranmak,
  • Bilgiyi müşteri/iş ortaklarının çıkarlarını korumak üzere kullanmak,
  • Gizlilik ilkelerine bağlı kalmak,
  • Uzun dönemli, kalıcı ilişkiler kurmak,
  • Verilen taahhütlere zamanında ve eksiksiz sadık olmak,
  • Yenilikçi ve yaratıcı olmak,
  • Müşteri/iş ortaklarımızla takım halinde çalışmak.

Bilginin paylaştıkça büyüdüğüne ve gerçek anlamını kazandığına inanıyoruz. Edindiğimiz bilgi ve tecrübeyi firma içinde, iş ortaklarımızla ve ilgi alanlarımızda kendilerini yetiştirme isteği olan genç arkadaşlarımızla paylaşmak işimizin bizi en çok mutlu eden yönlerinden biri. Geleneksel müşteri ilişkileri anlayışının dışına çıkarak tecrübelerimizi ve bilgi birikimimizi müşterilerimizle paylaşıyoruz ve ihtiyaç duydukları çözümleri onlarla birlikte geliştiriyoruz.

Bilginin paylaştıkça büyüdüğüne ve gerçek anlamını kazandığına inanıyoruz. Edindiğimiz bilgi ve tecrübeyi firma içinde, iş ortaklarımızla ve ilgi alanlarımızda kendilerini yetiştirme isteği olan genç arkadaşlarımızla paylaşmak işimizin bizi en çok mutlu eden yönlerinden biri. Geleneksel müşteri ilişkileri anlayışının dışına çıkarak tecrübelerimizi ve bilgi birikimimizi müşterilerimizle paylaşıyoruz ve ihtiyaç duydukları çözümleri onlarla birlikte geliştiriyoruz.

Müşterilerimiz yapmaktan keyif aldığımız işlerde çalışmamızı ve oluşturduğumuz huzur ortamının devamlılığını sağlayan en önemli destekçilerimizdir. Takım ruhumuzu ve huzurlu iş ortamımızı kaybetmemek ve hayallerimizin peşinden giderek kurduğumuz şirket kültürünü koruyabilmek için bizim gibi düşünen ve bizi destekleyen müşterilerimizi memnun etmeyi birinci görevimiz ve müşteri memnuniyetine öncelik vermeyi ana prensiplerimizden biri olarak kabul ediyoruz.

Takım elbise giymeden, her gün tıraş olmadan da iş ciddiyetine sahip olabiliriz. Ne giydiğimizin değil ne bildiğimizin önemli olduğunun farkındayız. Şirketin tüm çalışanları kötü niyetten ve dedikodudan kaçınmakla yükümlüdürler. Bize göre bir kurumdaki en büyük sorunlardan birisi de büyüdükçe yanlış personel istihdamının da etkisiyle kurum içinde kökleşen dedikodu potansiyelidir.

“Ne iş olsa yapmayız”! Yalnızca bildiğimiz ve birikim sahibi olduğumuz konulardaki projelere dahil oluruz.
Alan uzmanlığımızın devamlılığı ve sürekli gelişmesi bizim için çok önemlidir.

Sektörel otomasyon ve internet çözümleri ile teknolojiyi hayatın her alanına yaymak, yeni fikirleri geliştirmek ve yeni nesil bilişimcileri sürekli desteklemektir.
Netline ile Zirveye Uzanan Başarı Hikayeleri!
İncele

“Ne iş olsa yapmayız"!

Yalnızca bildiğimiz ve birikim sahibi olduğumuz konulardaki projelere dahil oluruz.
ZEKİ UZUNKAYA – CEO

İşletmeniz için çözüm mü arıyorsunuz?

Bizimle iletişime geçin, ihtiyaçlarınızı birlikte belirleyelim.
İletişime Geçin
tip-kurumsal

İstanbul

Fulya mah. Mevlüt Pehlivan sok. Yılmaz İş Merkezi K:5 D:26 Şişli – İSTANBUL

(0212) 210 52 50 –(0212) 220 50 40
(0212) 210 60 44
info@netline.net.tr

tip-cozum
Twitter Linkedin Instagram
Copyright 2019 Netline. Designed by ProjeMED
Destek Sistemi
Kampanyalar
Uzmanına Sor