• Ana Sayfa
  • Hizmetler
  • Çözümler
  • Blog
  • İletişim
  • +90 212 210 5250
  • info@netline.net.tr
  • Pzt-Cum 8:30 - 18:00
  • Kurumsal
  • İnsan Kaynakları
  • Destek Merkezi
  • İletişim
Twitter Linkedin Instagram
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi
  • Ana sayfa
  • Hizmetler

      Yazılım Hizmetleri

      Ön Analiz ve Yazılım İhtiyaçlarının Belirlenmesi
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Kodlama
      Pilot Uygulama ve Testler
      Proje Teslimi
      Garanti ve Teslim Sonrası Hizmetler

      Güvenlik Hizmetleri

      Yazılım güncellemeleri
      E-posta filtreleme
      Güvenlik duvarı kullanımı

      Donanım Hizmetleri

      Network Çözümleri
      Veritabanı ve Arayüz Tasarımı
      Güvenlik Duvarı (Firewall)
      URL Filtreleme
      Donanım Çözümleri
      Donanım Ürünlerimiz
      Donanım Teknik Servis
      Çağrı Başına Teknik Servis Hizmeti
      Anlaşmalı Bakım Hizmetleri
      Periyodik Bakım
      Montaj

      Diğer Hizmetlerimiz

      Sunucu Yönetimi

      Proje Yönetimi

      Proje Yönetimi
  • Çözümler
      logo

      Çözümleri

      ERP Çözümleri
      Kobi Çözümleri
      İK Çözümleri
      İş Zekası Çözümleri
      logo

      Dikey Çözümler

      J-Platform Çözümleri
      Tiger 3 Enterprise Çözümleri
      Tiger 3 Çözümleri
      Go 3 Çözümleri
      CRM Çözümleri
      netline-logo-2020

      Çözümleri

      CRM Satış Otomasyonu
      CRM Hizmet Servis Yönetimi
      B2B Çözümleri
  • Kampanyalar
  • Referanslarımız
  • Başarı Hikayeleri
  • Kvkk
  • Blog
  • İletişim

Destek
Bilgi talebi

CRM Hizmet Servis Yönetimi

CRM Hizmet
Servis Yönetimi

Netline olarak başarılı bir destek yönetiminde iyi bir yazılıma sahip olmanın yanı sıra, süreçlerin ihtiyaçlara ve gerçeğe uygun, doğru tanımlanmış bir organizasyonel yapının önemini çok iyi biliyoruz.

  • Finans Yönetimi
  • Proje Yönetimi
  • İnsan Kaynakları Yönetimi

Organizasyonlar ortak ticari hedeflerini yerine getirmek ve iş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, BT (Bilişim Teknolojilerine) bağımlı hale gelmektedirler. Günden güne büyüyen bu bağımlılık, sunulan BT servislerinde “kalite” kavramını da beraberinde getirmektedir.

Servis Yönetimi mantığından yoksun BT firmalarında sunulan hizmetlerin kalitesinden ve sürekliliğinden hiçbir zaman emin olunamaz. Çünkü belirli bir sürece göre hareket edilmeden sadece e-postalarla veya telefonlarla iş akışı sağlanan hizmetlerde kalite ve süreklilik sağlamak mümkün değildir.

Netline olarak, sizlere bu süreçleri aktif olarak yönetmenizi sağlayacak CRM çözümlerinden biri olan CRM SERVİS ve HİZMET Yönetimi’ ni sunmaktayız.

Hem şirketinizin hem müşterilerinizin sistematik bir yapıya geçişini sağlayacaktır.

CRM Hizmet
Servis Yönetimi
Nedir?

Sürekli çalan telefonlardan sıkılmadınız mı?
Müşterilerinizden “Arıyoruz, ulaşamıyoruz”, “Yoğunluktan geri dönüş olmuyor”, “Mail atmıştım”, “Servis istemiştim.” gibi geri dönüşler mi alıyorsunuz?
O halde bu otomasyon sizin için de zorunlu hale gelmiş demektir.
Netline CRM Servis ve Hizmet Yönetimi ile müşterileriniz servis taleplerini telefon ile değil doğrudan sisteme login olarak oluşturabilmekte ve talepler otomatik olarak destek personelinizin önüne düşmektedir.​
​Müşterileriniz log in ekranından sisteme giriş sağlar. Müşteri log in olduktan sonra yeni servis talebinde bulunabilir. Kendi firma bilgilerini görebileceği gibi; sözleşme, garanti bilgilerini ve varsa eğitim kredi durumunu da menü çubuğundan öğrenebilir. Müşteri almış olduğu destekleri tek bir ekrandan takip edebilir. Müşterinizin aldığı servisi değerlendirebileceği otomatik bir geri bildirim sistemi mevcuttur. Destek personeliniz servis kaydını TAMAMLANDI ‘ ya çevirdiği anda müşterinize servis bilgilerini içeren form ile birlikte aşağıdaki gibi bir servisi değerlendirme formu da gider.
Ortak bir ekrandan hangi işin hangi destek personelinde olduğu, ne kadar sürdüğü gibi bilgilere rahatlıkla erişebilirsiniz. Bu sistem ile müşteriden gelen veri kayıplarının önüne geçip, telefon trafiğinizin azalmasını sağlayabilirsiniz. Şirketiniz tarafından müşterilere verdiğiniz hizmetin takibini yapabilir, kaydını tutabilirsiniz. Sistemin size sunduğu filtrelemeler sayesinde kolay bir şekilde istediğiniz her alandan raporlar çekebilirsiniz. Müşteri feedbackleri sayesinde KPI verilerinizi oluşturabilir, şirketinizin ve personelinizin performansını değerlendirebilirsiniz.
Mobil uyumlu olarak çalışabilmektedir.
LOGO ürünleri ile entegre çalışabilmektir.

Broşürü İncele

Demo Talep Et

tip-kurumsal

İstanbul

Fulya mah. Mevlüt Pehlivan sok. Yılmaz İş Merkezi K:5 D:26 Şişli – İSTANBUL

(0212) 210 52 50 –(0212) 220 50 40
(0212) 210 60 44
info@netline.net.tr

tip-cozum
Twitter Linkedin Instagram
Copyright 2019 Netline. Designed by ProjeMED
Destek Sistemi
Kampanyalar
Uzmanına Sor