Loading...

İşletmenizin süreçlerini hızla yönetin

Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin
KVKK gereği bilgilendirmeyi okudum  
Destek Dökümanı

Tüm şirketler, müşterilerle doğru iletişimi kurarak mevcut müşteri sadakatini artırmayı ve potansiyel müşterilere ulaşmayı hedefler. Logo CRM, pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri süreçlerini başarılı bir şekilde yönetmek ve müşteri ilişkilerinde başarı elde etmek için kullanabileceğiniz yeni nesil bir teknolojidir.

Son yıllarda, müşteri talepleri ve beklentileri büyük ölçüde değişti ve arttı. Bu değişim, iş dünyasının müşteri merkezli yaklaşımın önemini vurguladığı bir döneme işaret ediyor. Artan rekabetin olduğu küresel pazarda, başarılı olmak için sadece ürün ve hizmet kalitesi yeterli değil. Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte, müşteriyle ilgili her bilgi izlenebilir ve etkili bir şekilde kullanılmalıdır. Bu, çeşitli yönetim teknikleri, yazılımlar ve teknolojilerle mümkün hale gelmektedir. Bilgi teknolojileri sayesinde müşteriler daha iyi tanınabilir, ilişkiler geliştirilebilir ve hizmet kalitesi artırılabilir. Bu da mevcut müşterileri korurken yeni müşteriler kazanma fırsatlarını beraberinde getirir. Sektörler ve firmalar arasındaki değişen ihtiyaçlar doğrultusunda, Logo CRM çözümünü bulmak, yeni dönemde rekabet avantajı elde etmenin ilk adımıdır.

İşletmelerin ihtiyaçlarına kolay takip

  Daha güçlü, daha hızlı ve daha sağlıklı süreçlerle Fark yaratın

Yeni teknolojilerle geliştirilen Logo CRM, şirketlerin müşterileriyle daha etkili iletişim kurmalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Ayrıca, Logo'nun kurumsal kaynak planlama çözümleriyle entegre çalışabilme özelliği sayesinde farklı ölçeklerdeki şirketlere uygun CRM çözümleri sunmaktadır.

  Güçlü kurumsal hafıza

Müşteri, bayi ve tedarikçilerinizi kolayca tanımlayabilir ve gruplayabilirsiniz. Ayrıca, bu firmalar veya müşterilerle ilgili tüm bilgilere tek bir platformdan ulaşabilir, yönetebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu bilgiler kişilerden fırsatlara, takvim etkinliklerinden aktivitelere, ilişkili belgelere ve tekliflere kadar her şeyi içerir.

  Detaylı fırsat takibi

Satış fırsatları, proje ve ihale takiplerinizi tek bir ekrandan kolayca izleyebilirsiniz. Bu ekranda fırsatlarla ilgili detayları, yapılan işlemleri, kimin tarafından gerçekleştirildiğini, görüşülen konuları ve verilen teklifleri ilişkili belgelerle birlikte görüntüleyebilir ve yönetebilirsiniz.

  Hızlı, kontrollü ve esnek teklif süreçleri

Teklif süreçlerinize özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve hızlı ürün giriş ekranı ile daha hızlı teklifler hazırlayabilirsiniz. Tekliflerinizi esneklik katmak için geçmiş fiyat kontrolü, opsiyonel/alternatif teklifler ve ürün ilişkilendirme özelliklerini kullanabilirsiniz. Ayrıca, otomatik yapılan veritabanı kontrolleri sayesinde hata oranını minimuma indirebilirsiniz. Teklifleri aşamalara göre gruplandırmak ve sürükle bırak ile yönetmek için Kanban Görünüm desteği sunulmaktadır.

  Satış sonrası süreçler

Satış sonrası destek süreçlerinizi özelleştirebilen 'Satış Sonrası Destek' modülü ile müşteri taleplerini ve şikayet yönetimini kolayca yönetebilirsiniz. E-posta ile gelen destek taleplerini otomatik olarak sisteme kaydederek zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.

  Bildirimler ve hatırlatmalar

Kurallara bağlı olarak periyodik veya işleme özgü bildirimler alabilirsiniz. Ayrıca işleri hatırlatmak için 'hatırlatma' özelliğini kullanabilirsiniz.

  Müşteri-belge ilişkilendirme

İstediğiniz sayıda klasör oluşturabilir ve içine belgelerinizi, şablonlarınızı ve daha fazlasını saklayabilirsiniz. Tüm bu dokümanları müşterilerinizle ilişkilendirebilir ve ilişkilendirilen belgeleri kolayca görüntüleyebilirsiniz.

  e-Posta yönetimi

Logo CRM'deki tanımları yaptıktan sonra gelen ve giden e-postaları 'e-Postalar' menüsünde görüntüleyebilir, yanıtlayabilir ve ilişkili kayıtları görüntüleyebilirsiniz.

  KPI (anahtar performans göstergeleri)

Logo CRM, tüm performans kriterlerini anlık olarak incelemenizi sağlar. Satış ekibinizin hedeflediği ve gerçekleştirdiği satışları kişi, ürün ve bölge bazında takip edebilirsiniz. Teknik ekip performansınızı istediğiniz tarihlerde ölçümleyebilirsiniz. Ayrıca, görüşme, fırsat veya teklif adetlerinin durumunu raporlayabilirsiniz.

  Otomatik görevler

Otomatik Görevler, kurumsal süreçlerinizi anında bildirimlerle yönlendiren bir sistemdir. Müşteri bilgileri, siparişler, tahsilatlar, stoklar ve faturalar gibi birçok işlemi takip edebilirsiniz. Ayrıca, belirlediğiniz görevleri otomatik olarak gerçekleştirebilirsiniz.

  Kullanımı kolay arayüzler

Yeni nesil teknolojilerle oluşturulan Logo CRM, estetik tasarımı ile göz yormayan, kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.

  Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu

Logo CRM ile e-posta entegrasyonu sayesinde, e-posta gönderen kişinin kayıtlarına hızlı erişim sağlanıyor. Outlook Add-in ile uygulamalar arası geçiş gerekmeksizin verilere kolayca erişebilirsiniz.

  Logo Flow entegrasyonu

Logo Flow'daki yetkilendirilmiş süreçlere, formlara ve raporlara Logo CRM içinde ayrı çıkış yapmadan entegre menülerle erişebilirsiniz.

  Mobil uygulama üzerinden kesintisiz erişim, tam kontrol

"Logo CRM, web tabanlı ve mobil uygulama desteğiyle her an her yerden kullanılabilir. Mobil uygulama, web arayüzündeki tüm özellikleri içerir. Ayrıca Yakınımdakiler özelliği, müşterileri ve açık fırsatları haritada gösterir. Check-in/Check-out ile saha çalışanları takip edilebilir ve rotalar optimize edilebilir. İşlem Lokasyonu, kaydedilen konum bilgilerini harita üzerinde görüntüler.

...