HAKKIMIZDA

2002 yılında bilgisayar sektöründe yerini alan Netline Bilgisayar, bir aile kuruluşudur.Kaliteli hizmet ve ürün anlayışı ile çalışmakta, sahip olduğu Tiger Premier Bayi ve Windows ve Java Çözüm Ortağı ünvanları ile bu konuda teknolojinin sağladığı tüm yenilik ve faydaları müşterilerine sunmaktadır. Netline Bilgisayar uzman teknik kadrosu ile birlikte network ağları ve hardware alanında anahtar teslim sistemler kurmakta,bunları bakım anlaşmaları ile desteklemektedir. Özellikle software alanında müşterilerine "Tiger Yetkinlik Merkezi " ve "Windows ve Java Çözüm Ortağı" unvanı ile güncel çözümler sunmaktadır. Netline gelişen internet dünyasında web sitelerinin tasarımı ve geliştirilmesi konusunda da hizmet vermektedir. Firmaların interneti fonksiyonel olarak kullanabilmeleri amacını ilke olarak benimsemiştir.Netline Bilgisayar , kusursuza ulaşma çabası ve sizlere "Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti" yaşatmak için Kaliteli Hizmet anlayışını prensip edinerek sorunlarınıza çözüm olmaya devam edecektir.

Misyonumuz

Sektörel otomasyon ve internet çözümleri ile teknolojiyi hayatın her alanına yaymak, yeni fikirleri geliştirmek ve yeni nesil bilişimcileri sürekli desteklemektir.

Vizyonumuz

+İlişkilerde dürüst ve etik davranmak,

+Bilgiyi müşteri/iş ortaklarının çıkarlarını korumak üzere kullanmak,

+Gizlilik ilkelerine bağlı kalmak,

+Uzun dönemli, kalıcı ilişkiler kurmak ,

+Verilen taahhütlere zamanında ve eksiksiz sadık olmak,

+Yenilikçi ve yaratıcı olmak,

+Müşteri/iş ortaklarımızla takım halinde çalışmak.

 Bilginin paylaştıkça büyüdüğüne ve gerçek anlamını kazandığına inanıyoruz. Edindiğimiz bilgi ve tecrübeyi firma içinde, iş ortaklarımızla ve ilgi alanlarımızda kendilerini yetiştirme isteği olan genç arkadaşlarımızla paylaşmak işimizin bizi en çok mutlu eden yönlerinden biri. Geleneksel müşteri ilişkileri anlayışının dışına çıkarak tecrübelerimizi ve bilgi birikimimizi müşterilerimizle paylaşıyoruz ve ihtiyaç duydukları çözümleri onlarla birlikte geliştiriyoruz.

 

hak1Bilginin paylaştıkça büyüdüğüne ve gerçek anlamını kazandığına inanıyoruz. Edindiğimiz bilgi ve tecrübeyi firma içinde, iş ortaklarımızla ve ilgi alanlarımızda kendilerini yetiştirme isteği olan genç arkadaşlarımızla paylaşmak işimizin bizi en çok mutlu eden yönlerinden biri. Geleneksel müşteri ilişkileri anlayışının dışına çıkarak tecrübelerimizi ve bilgi birikimimizi müşterilerimizle paylaşıyoruz ve ihtiyaç duydukları çözümleri onlarla birlikte geliştiriyoruz.

 

 

 

hak2"Ne iş olsa yapmayız"! Yalnızca bildiğimiz ve birikim sahibi olduğumuz konulardaki projelere dahil oluruz. Alan uzmanlığımızın devamlılığı ve sürekli gelişmesi bizim için çok önemlidir.

 

 

hak3Müşterilerimiz yapmaktan keyif aldığımız işlerde çalışmamızı ve oluşturduğumuz huzur ortamının devamlılığını sağlayan en önemli destekçilerimizdir. Takım ruhumuzu ve huzurlu iş ortamımızı kaybetmemek ve hayallerimizin peşinden giderek kurduğumuz şirket kültürünü koruyabilmek için bizim gibi düşünen ve bizi destekleyen müşterilerimizi memnun etmeyi birinci görevimiz ve müşteri memnuniyetine öncelik vermeyi ana prensiplerimizden biri olarak kabul ediyoruz

 

 

hak6Takım elbise giymeden, her gün tıraş olmadan da iş ciddiyetine sahip olabiliriz. Ne giydiğimizin değil ne bildiğimizin önemli olduğunun farkındayız.

 

hak8Şirketin tüm çalışanları kötü niyetten ve dedikodudan kaçınmakla yükümlüdürler. Bize göre bir kurumdaki en büyük sorunlardan birisi de büyüdükçe yanlış personel istihdamının da etkisiyle kurum içinde kökleşen dedikodu potansiyelidir.