Netline olarak başarılı bir destek yönetiminde iyi bir yazılıma sahip olmanın yanı sıra, süreçlerin ihtiyaçlara ve gerçeğe uygun, doğru tanımlanmış bir organizasyonel yapının önemini çok iyi biliyoruz

Organizasyonlar ortak ticari hedeflerini yerine getirmek ve iş ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, BT (Bilişim Teknolojilerine) bağımlı hale gelmektedirler. Günden güne büyüyen bu bağımlılık, sunulan BT servislerinde “kalite” kavramını da beraberinde getirmektedir.

Servis Yönetimi mantığından yoksun BT firmalarında sunulan hizmetlerin kalitesinden ve sürekliliğinden hiçbir zaman emin olunamaz. Çünkü belirli bir sürece göre hareket edilmeden sadece e-postalarla veya telefonlarla iş akışı sağlanan hizmetlerde kalite ve süreklilik sağlamak mümkün değildir.

Netline olarak, sizlere bu süreçleri aktif olarak yönetmenizi sağlayacak CRM çözümlerinden biri olan CRM SERVİS ve HİZMET Yönetimi’ ni sunmaktayız.

Hem şirketinizin hem müşterilerinizin sistematik bir yapıya geçişini sağlayacaktır.

Sürekli çalan telefonlardan sıkılmadınız mı? mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/tel

Müşterilerinizden “Arıyoruz, ulaşamıyoruz”, “Yoğunluktan geri dönüş olmuyor”, “Mail atmıştım”, “Servis istemiştim.” gibi geri dönüşler mi alıyorsunuz?

 mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/cok-calismak-600

O halde bu otomasyon sizin için de zorunlu hale gelmiş demektir.

  • Netline CRM Servis ve Hizmet Yönetimi ile müşterileriniz servis taleplerini telefon ile değil doğrudan sisteme login olarak oluşturabilmekte ve talepler otomatik olarak destek personelinizin önüne düşmektedir.​

​Müşterileriniz aşağıdaki log in ekranından sisteme giriş sağlar.mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/1

 

Müşteri log in olduktan sonra yeni servis talebinde bulunabilir. 

mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/2

 

Kendi firma bilgilerini görebileceği gibi; sözleşme, garanti bilgilerini ve varsa eğitim kredi durumunu da soldaki menü çubuğundan öğrenebilir.

mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/3

 

Müşteri almış olduğu destekleri tek bir ekrandan takip edebilir. 

mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/4

 

  • Müşterinizin aldığı servisi değerlendirebileceği otomatik bir geri bildirim sistemi mevcuttur.

Destek personeliniz servis kaydını TAMAMLANDI ‘ ya çevirdiği anda müşterinize servis bilgilerini içeren form ile birlikte aşağıdaki gibi bir servisi değerlendirme formu da gider. 

mp-include/uploads/2016/crm%20hizmet%20servis%20y%C3%B6netimi/5

  • Ortak bir ekrandan hangi işin hangi destek personelinde olduğu, ne kadar sürdüğü gibi bilgilere rahatlıkla erişebilirsiniz.
  • Bu sistem ile müşteriden gelen veri kayıplarının önüne geçip, telefon trafiğinizin azalmasını sağlayabilirsiniz.
  • Şirketiniz tarafından müşterilere verdiğiniz hizmetin takibini yapabilir, kaydını tutabilirsiniz.
  • Sistemin size sunduğu filtrelemeler sayesinde kolay bir şekilde istediğiniz her alandan raporlar çekebilirsiniz.
  • Müşteri feedbacklerisayesinde KPI verilerinizi oluşturabilir, şirketinizin ve personelinizin performansını değerlendirebilirsiniz.
  • Mobil uyumlu olarak çalışabilmektedir.
  • LOGO ürünleri ile entegre çalışabilmektir.