Loading...

Tüm muhasebe süreçlerini tek noktadan kolayca yönetin

mali_musavir_logo
Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin
KVKK gereği bilgilendirmeyi okudum  
Destek Dökümanı

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler, birden fazla şirketin muhasebe işlerini üstlenirken Logo Mali Müşavir 3 adlı çözümü kullanarak bu işleri daha etkili bir şekilde yönetebilirler. Bu yazılım, muhasebenin dijital dönüşümünü desteklemek için bir dizi modül sunar. Beyannamelerden bordrolara, defter beyan süreçlerinden büro yönetimine kadar pek çok işlemi kolayca gerçekleştirmeye yardımcı olur ve bu sayede iş yükünü azaltırken zaman tasarrufu sağlar.

...

Logo Mali Müşavir 3 size neler kazandırır?

  • e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-Defter, e-SMM, e-Müstahsil Makbuzu çözümleriyle entegrasyon
  • GİB ile entegre Defter Beyan Sistemi
  • Ajanda fonksiyonuyla tüm iş ve görevlerin takvime bağlanması
  • Bordro ve personel kayıtlarının takip edilmesi
  • Etkin raporlama
  • Yeni arayüz sayesinde kullanım kolaylığı
  • Otomatik beyanname oluşturma altyapısı
  • Muhasebenizi Kolaylaştırın, İşinize Odaklanın!

      Zengin modüller

    Logo Mali Müşavir 3, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin tüm ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmıştır. Yeni arayüzü ile birlikte, Büro Yönetimi, Muhasebe, Sabit Kıymet, Bordro, İşletme Defteri ve Beyanname gibi modüllerle muhasebe süreçlerini baştan sona kapsar.

      Genel muhasebe süreçlerine destek

    Logo Mali Müşavir 3, genel muhasebe uygulamalarında güçlü ve esnek bir finansal kayıt ve kontrol sistemini sunar. Aynı zamanda güncel yasal düzenlemelere tam uyum sağlar. Program, standart hesap planını otomatik olarak oluşturur ve istenirse alt hesaplar eklenir. Mükelleflere ait stok, cari hesaplar ve hesap planları kolayca tanımlanır, fiş ve faturalar ilgili gelir ve gider kalemleri ile ilişkilendirilir. Faturalar tek tek veya toplu olarak oluşturulabilir. Gerçek veya tüzel kişiler için faturalar ve SMMM makbuzları kesilebilir, Serbest Meslek Kazanç Bildirimi ve Serbest Meslek Defteri tutulabilir. Ayrıca, hareketler muhasebeleştirilir ve defterler kolayca oluşturulur, böylece muhasebe işlemlerinde hızlı ve verimli bir şekilde çalışma sağlanır.

      Verimli iş takibi

    SMMM'lerin daha fazla müşteriye hizmet vermesiyle, işlerin düzenli ve etkili bir şekilde takip edilmesi daha önemli hale gelir. Logo Mali Müşavir 3'ün Ajanda özelliği, tüm işleri ve görevleri takvimle bağlayarak yardımcı olur. Ayrıca, Ajanda üzerinden Doküman Yönetimi bağlantısı ile sözleşme, kira kontratı gibi belgeler sistemi kullanarak izlenebilir. Hatırlatma özelliği sayesinde, takvimdeki işler için uyarılar verilir ve tüm görevler zamanında yerine getirilebilir

      Defter Beyan Sistemine Entegrasyon sayesinde güçlü yasal uyumluluk

    Logo Mali Müşavir 3'teki Defter Beyan Sistemine Entegrasyon özelliği, girilen tüm işlemleri doğrudan sisteme aktarır. Bu sayede SMMM'ler, müşterileri için istenen defter ve beyannameleri oluşturmak için gerekli verileri defter beyan sistemine iletebilirler, ve bu bilgiler daha sonra Gelir İdaresi Başkanlığı'na iletilir.

      Fiş, makbuz, tahsilat işlemleri

    Logo Mali Müşavir 3, gider fişleri, SMMM makbuzları ve nakit tahsilat makbuzları kolayca oluşturmanıza olanak tanır. Tahakkuklar, ödemeler ve tahakkuk-ödeme fişleri müşteri bazında tanımlanabilir ve kaydedilebilir. Bu sayede ilerleyen işlemlerde bu fişler otomatik olarak oluşturulur ve önemli derecede zaman tasarrufu sağlanır. Ayrıca, farklı modüllerde kaydedilen fişleri tek bir tuşla çağırabilirsiniz, bu da modüller arasında gezinme gereksinimini ortadan kaldırır.

      Bordro işlemlerinde kolaylık

    Logo Mali Müşavir 3, işletmeler ve SMMM'ler için en zaman alıcı işlerden biri olan bordro işlemlerini kolaylaştırır. Personel bilgileri ve fotoğrafları gibi görsel kayıtlar sicil kartlarında merkezi bir şekilde tutulur. Ayrıca, işten ayrılan personelin sicil ve çalışma kayıtları da sistemde saklanır. Bu sayede, geçmiş işlemleri gözden geçirme veya eski personeli yeniden işe alma durumlarında aynı sicil kartı ve sicil numarası kullanılarak personel takip edilebilir. Toplu borçlandırma, ücret güncellemeleri, sigorta işlemleri, puantaj hesaplama, mesai, sosyal yardım, ek ödeme ve kesintiler gibi işlemler de Logo Mali Müşavir 3'te kolayca tanımlanabilir ve uygulanabilir.

      Etkin raporlama

    Logo Mali Müşavir 3, mükelleflerin tanımlarını ve işlemlerini belirli filtre koşullarına göre raporlama yapmayı kolaylaştırır. 200'den fazla hazır rapor şablonu sunar ve interaktif raporlama aracı sayesinde tasarlanmış raporları kaydedebilir ve tekrar kullanabilirsiniz. Ayrıca, raporlar tabloya alınabilir, gruplanabilir ve ara toplamlar alınarak istenen hesaplamalar yapılabilir.

      Sabit kıymet işlemleri

    Sabit kıymetlerin bilgileri Logo Mali Müşavir 3'te ayrıca kaydedilir ve alım-satım işlemleri ile amortisman hesaplamaları doğrudan bu platformda gerçekleştirilebilir. Bu işlemlerin hangi gelir ya da gider kaleminden kaynaklandığı ve izlenecek muhasebe hesapları aynı anda belirlenebilir. Sabit kıymetler için yıllık ve dönemsel olarak amortisman ve değerleme hesaplamaları yapılabilir, gider ve amortisman kayıtları toplu bir şekilde oluşturulabilir.

      Exceltrans avantajı

    Logo Mali Müşavir 3'ün sunduğu avantajlar, Logo tarafından geliştirilen Exceltrans modülü ile daha da artırılabilir. Bu ek modül, Logo Mali Müşavir 3'e doğrudan entegre edilebilir. Exceltrans, kullanıcı dostu bir arayüze sahip olduğu için verileri hızlı ve kolay bir şekilde Excel'den Logo Mali Müşavir 3'e aktarmanıza yardımcı olur.