Loading...

Banka İşlemlerini Kolaylaştırın

Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin
KVKK gereği bilgilendirmeyi okudum  
Destek Dökümanı

Connect Banka nedir?

Connect Banka, işletmelerin hesaplarını ve banka şubelerini ERP sistemiyle entegre ederek, banka işlemlerini güvenli, hızlı ve tekrarlanan girişler olmadan kolayca yapmalarını sağlar. Şubeye gitmeden veya internet bankacılığına ihtiyaç duymadan Havale, EFT, Çek-Senet, Fatura ve Maaş Ödeme Hesap Özeti gibi banka işlemlerini ERP üzerinden kolayca ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Farklı bankacılık işlemleri tek noktada

Connect Banka, şubeye gitmeye veya internet bankacılığına ihtiyaç duymadan ERP sistemi üzerinden havale, EFT, çek-senet, fatura ödemeleri, maaş ödemeleri gibi birçok banka işlemini tek tıkla gerçekleştirmenizi sağlar.

Connect Banka halihazırda Akbank, Vakıfbank, Garanti Bankası ve Yapı Kredi Bankası ile çalışmaktadır.

Connect Banka uygulamasının avantajları nelerdir?

Connect Banka sayesinde banka işlemlerinizi hızlı bir şekilde, şubeye gitmeden veya internet bankacılığına ihtiyaç duymadan yapabilirsiniz. ERP üzerinden operasyonları tamamlayarak süreçleri kolaylaştırabilir ve verimliliği artırabilirsiniz.

Uyumlu Olduğu Cihazlar

Bilgisayar