Loading...

İşletmeler Arası Ticarette Yenilikçi ve Entegre Çözüm

Bulut B2B

Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin
KVKK gereği bilgilendirmeyi okudum  
Destek Dökümanı
Logo Bulut B2B nedir?

B2B, firmalar arası elektronik ticaret demektir. Şirketler, birbirlerinin hizmetlerini kullanarak daha iyi hizmet sunmaya çalışırlar. Bu genellikle üretim sektöründe kullanılır.

Logo Bulut B2B, işletmelere özel olarak tasarlanmış ve diğer bilgi sistemleriyle entegre edilebilen bir bulut tabanlı çözümdür. Bu çözüm, online olarak çalışarak sipariş işlemlerini herhangi bir zamanda ve herhangi bir yerden gerçekleştirmenize ve raporlar almanıza olanak tanır. Logo Bulut B2B, bayilerin stok durumunu, cari hesap ekstresini, siparişlerin durumunu ve geçmişini merkezi bir kontrolle görmesine imkân sağlar. Aynı zamanda bayiler kendi hesapları üzerinden bu bilgilere erişebilir ve işlem yapabilirler. Kredi kartı ödeme altyapısı ile sipariş ödemeleri veya açık fatura tahsilatları gibi işlemleri de kolayca yönetir, sipariş süreçlerini baştan sona kontrol altına alır.

Daha Yakın, Daha Hızlı, Daha Kolay İşbirliği

  Başlangıç yatırımı yapmadan doğrudan kullanım

Logo Bulut B2B gibi bulut-tabanlı hizmetler, işletmelere kurulum maliyetlerini azaltarak büyük avantajlar sunar. Bu hizmet, hem kendi sunucularınızda barındırılabilir hem de sunucu maliyeti olmadan kiralama yoluyla kullanılabilir. Bu şekilde daha hızlı, güvenilir ve düşük maliyetli bir sistem elde edebilirsiniz. Ayrıca kurulum gerektirmez ve hızla sipariş toplamaya başlamanızı sağlar.

  Mobil cihaz ve tabletler üzerinden sipariş

Logo Bulut B2B'nin esnek arayüzü, farklı ekran boyutlarına otomatik olarak uyum sağlar, böylece bayiler mobil cihazlarından kolayca sipariş verebilir, ödeme yapabilir ve hesap ekstrelerini görüntüleyebilirler. Aynı şekilde merkezdeki satış temsilcileri de mobil cihazlarını kullanarak 7/24 sipariş alabilir ve özel raporları inceleyebilirler.

  Fonksiyonel, hızlı ve kullanışlı

Logo Bulut B2B, ürün filtreleme ve akıllı arama özellikleri sayesinde bayilerin istedikleri ürünü hızlıca bulmalarını ve siparişe dönüştürmelerini kolaylaştırır. Ayrıca verilen siparişlerin takibi tek bir sayfa üzerinden rahatlıkla yapılabilir.

  Sanal POS altyapısı ve ödeme sistemleri modülleriyle entegrasyon

Bayiler, siparişlerini verirken çeşitli ödeme seçeneklerini kullanabilirler. Sistem, anında ödeme yapma imkânı sunar ve ayrıca cari hesaplarına veya faturalara göre ödeme yapabilirler. Logo Pay, Netahsilat, Iyzico, PayTR gibi ödeme sistemleriyle entegre çalışır, ayrıca EFT, DBS, Açık Hesap Ödeme gibi yöntemlerle de sipariş verilebilir.

  Raporlama ve dashboard altyapısı

Sipariş Raporları, Cari Hesap Ekstreleri ve daha birçok rapor, istediğiniz bilgilere hızlıca erişmenizi sağlar. Logo Bulut B2B, özelleştirilebilir raporlar oluşturmanıza ve bayilerle paylaşmanıza olanak tanır. Ayrıca rol gruplarına özel olarak tasarlanan dashboard'lar, bayilerin kampanya duyurularını kolayca görmelerini sağlar.

  Sipariş onay mekanizması

İşletmeye özel tasarlanan onay süreçleri ile bayilerden gelen siparişlerin kontrolü sağlanır. Risk içeren siparişler, DBS limitleri veya ödeme yöntemleri bazında denetlenebilir ve onay süreçlerine tabi tutulabilir.

  Özelleştirilebilir arayüzler ve iş kuralları

Logo Bulut B2B, işletmelere özel temalar ve iş kurallarıyla uyumlu olarak kişiselleştirilebilir. Bu özelleştirmeler, saha satış yönetimini daha etkili hale getirerek ERP çözümü ile entegre bir şekilde çalışır.

  Satış temsilcisi ziyaret planlaması ve takibi

Logo Bulut B2B, satış temsilcilerinin ziyaret rotalarını sürükleyip bırakarak kolayca planlayabilecekleri ve ziyaretlerin takibini sistem üzerinden yapabilecekleri bir özellik sunuyor.